Håpløs kundeservice

Igår var jeg på Elkjøp for å hente et headset jeg hadde bestilt og for en kundeservice (eller mangel på kundeservice)! Jeg stilt meg ved collection disken for jeg så et par ansatte som holdt på i bakgrunnen og antok at de ville se meg, men neida. Greit nok tenkte jeg og ringte på bryteren som man skulle bruke dersom det ikke var noen ved disken. Jeg ringte veldig kort ettersom jeg ikke ville virke plagsom siden jeg så at det var to stykker der. Ingen av dem møtte blikket mitt. Så jeg ringte på en gang til og rinte litt lengre og det samme skjedde igjen, de to ansatte bare fortsatte med sine ting. Jeg ventet enda litt lengre og begynte å bli rimelig utålmodig og ringte på en tredje gang og denne gang ringte jeg ganske lenge. Og den en av de to ansatte kom endelig bort og sa

"Du vet vi har begge kunder nå altså, så kunne du vente litt?"

Jeg bare "eh okay". Så tok han med seg kvittering min og forsvant.

Det er verdt å merke at jeg var det eneste menneske ved collection disken siden jeg ankom! Så hvordan i alle dager skal jeg kunne vite det? Og i løpet i alle minuttene jeg sto der så gikk det visst ikke an å se på meg en eneste gang eller bare komme bort å være høflig og si at de var opptatt akkurat nå? Han kom i hvertfall tilbake veldig raskt og med headsettet mitt og spurte om jeg ville ha en pose og jeg sa pent "nei takk" og tok med meg headsettet og gikk.

Pluss for at han i hvert fall spurte om jeg ville ha en pose -.-

27.05.2015 ♥ 0 Kommentarer

Først av alt, takk for at du klikket deg inn på bloggen min!

Jeg heter Ida og er 23 år. Bloggen min kommer for det meste til å handle om mine interesser, som blant annet er spill, film, mote, skjønnhet, mat, anime og manga!

Bloggnavnet kommer av at jeg alltid har blitt karakterisert av andre som en nerd. Jeg syns absolutt ikke nerd er en negativ betegnelse og ser heller på det som noe positivt, derfor har jeg valgt å kalle bloggen min Miss Nerdy.

Click to add me as a friend

hits